Sista dagen

Eftersom det är sista dagen på mitt sista sommarlov (utgår från att jag inte behöver gå om ett år/ fortsätter på högskola) tänkte jag göra en liten resumé över de 68 dagar av ledighet jag haft. Here we go.

Åkte på tågluff med tre av mina bästa vänner.
Fick ett körkort
Rebecka och jag hade födelsedagsfest
Jag köpte bil. Ja där är min lilla rymdfärja
Jag har köpt ny mobil. Och gått och lagt mig ganska sent, ganska ofta.
Umgåtts med min kusin.
Jag har åkt båt
Jag har partat. En del.
Har varit i Olofsbo
..och i Västerås, samt köpt en longboard
Har varit på världens bästa festival. (amelias bild)

Tittat på Big Bang Theory. Ja, ni visste att det skulle komma tids nog.

Har för övrigt gjort åt sanslöst mycket pengar denna sommaren (för att vara mig). Har varit fruktansvärt onyttig (ätit godis varje dag, tränat högst fem gånger, druckit mer alkohol, fikat fikat och fikat). Har vänt på dygnet. Har blivit en nörd på riktigt (twitter, tumblr, blogg, facebook, youtube, vimeo, bbt, harry potter, iphone osv). Har börjat tycka om regn. Solat betydligt mindre. Börjat uppskatta att vara ensam. Med mera med mera. Ni vet redan allt, ni hänger ju här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0