måndag

Idag vaknade jag hos Ellen. Vid åtta satte jag mig på yttertrappan och blev hämtad av min mor. Vid halv nio åt vi frukost på altanen och sedan la jag mig på gräset. Efter ett tag kom Sofia och vi har pluggt på en filt i gräset hela dagen. Vi blev båda brunbrända på ryggarna. Klockan halv fem åkte vi till staden och kollade på vårat fotbollslag med den andra Sofia. Jag köpte piggelin och ramlösa. De vann fotbollen. Sofia övningskörde och skjutsade hem mig. Vi åt grillat kött och potatis hemma och nu kollar jag lite halvt på körslaget. Besviken på Imagine. Kolla in på Sofias blogg, hon lägger nog upp bilder från idag.

Imorgon börjar skolan. Kommenterar inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0