En av sommarens finaste dagar.


foto:jag
En av mina favoritbilder ifrån i somras som jag tog på Freyja och Evelina på en äng vid en å med en B&J. Det var verkligen en sådan dag som man kommer ihåg och bara vill ha fler och fler utav. På fredag ska jag träffa dessa människor igen. Då ska vi inte gå ner till ängen ovanför ån och ta kort och bada och äta glass eller gå ner för att "hämta en godispåse" och dylikt. Istället för en fet sommardag är det en fet vinterdag. Äh, vintern har hållt på för länge. Sommaren kan komma, eller iallafall våren och ge mig lite hopp.

/R

Kommentarer
Postat av: Evelina den bästa

Hämta godispåsen var bääst (A)



K.Ä.R.L.E.K

2010-01-28 @ 16:13:17
URL: http://vinterflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0