word.

"Starta word, skriv en mening, tryck på spara som, tryck sedan på krysset i högra hörnet."
Ja, så ser våran datakunskap ut. Himla himla givande tycker jag allt. Nu är klockan 10 över 3,
vi slutar om en timme. Men våran lärare får inte släppa oss, trots att vi har gjort alla uppgifter
och har ingenting att göra. För det är orättvist mot den andra halvklassen. Suck.

Ska iallafall vara barnvakt hela dagen idag. Det är faktiskt roligt, roligt att ha ett jobb
som man tycker om! Imorgon har jag sovmorgon till halv tio och slutar vid 12. Känns också
väldigt bra. Torsdag = 2 lektioner plus Borås. Finfint.
Fredag, kanske min älskling!
Veckan ser ut att bli fin iallafall, planera? Nej inte alls.


Bild: Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0