rosa oktober




mina bilder.

Rosa oktober! Vi tänker besegra cancern, vill du vara med? Säger cancerfonden. Bra sak med den
månaden tycker jag. klart vi vill besegra den.

Redan oktober alltså, tiden bara rusar iväg. och redan fredag igen. igen igen igen. Helt galet! helgen kommer bli fin. Mina fina vänner idag, som jag har saknat de! Att ses varje dag i tre veckor och sen inte ses på en månad.. Men nu så! Thai och filmmys.. Imorgon tänkte jag ta dagen lite som den kommer skrev jag verkligen det? .. Men ja. Jag ska försöka det. Plugga måste jag göra med! Men det finns många måsten här i världen så det hoppar vi!

Micheal Jackson dunkar ur mina högtalare och det är nice mannen fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0