light a candle

image description
Hi kiddos.

Jag vet att jag är värdelös här. Men så är det, för JAG BESTÄMMER. Och Becka då. Hehe. 
Har iallafall haft matteprov och filosofiprov som jag ägt på. Har haft humörssvängningar och lyssnat på julmusik.

Idag var jag med Carlborg vilket var väldigt mysigt. Vi drack te och kollade på OC och Gossip Girl. 

På fredag åker Ida, Andrea, Hanna, vår mattelärare och jag till Göteborg för att gå på Chalmers. Sedan ska vi fika och gå till Buttericks. Längtar efter detta, eftersom jag tycker så mycket om min mattegrupp.

Hoppas ni klarar denna veckan. Bara fyra dagar kvar av den, HÅLL UT! x

Kommentarer
Postat av: rororororororo

Nämen! Kan du inte stanna i Göteborg då??

2011-10-19 @ 21:36:07
URL: http://bonronnie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0