don't say you will, you will

Hej kiddos!

Hanna och jag hade en riktig myskväll igår. Vi åkte och köpte pizza och lösgodis. Vid halv åtta lade vi oss i sängen och kollade flera avsnitt big bang theory. Förmodligen kommer hon ikväll också, då ska vi kolla på star wars!

För övrigt så har jag fått jobb, som är en av de roliga sakerna som hände i veckan (den andra roliga saken lär ni märka denna veckan, hehe). Så både igår och idag har jag jobbat och ska göra varje helg ett tag fram över. Det känns riktigt bra faktiskt, och jag jobbar med de mysigaste människorna man kan tänka sig.

Himla mysigt hela tiden. Nu har ni lite update iallafall. Hoppas ni har det fint och njuter av långhelgen! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0