skojarbacken

Åh, min gårdag var så bra! Mötte upp min kompis Fanny på stan för en lunch vid ett. Efter det gick vi i lite affärer och åkte därefter till Linné och mötte upp Lisa och Sofie, som jag aldrig träffat tidigare. Vi satte oss först på Linnéterassen och drack öl respektive rosévin. Pratade om livet och allt som hör till när man träffar nya människor. Efter någon timme sa vi hejdå till Sofie och gick vidare till mitt favoritställe Skojarbacken. Drack lite öl, åt popcorn och pratade gamla pojkvänner, resor och konstiga maträtter. Vid nio åkte Fanny och jag hem till mig för att dricka lite rosé, titta på youtubeklipp och prata uppväxt.

ÄLSKAR sådana dagar. Allt som var inplanerat var en lunch vid ett och som resulterade i en heldag med nya vänner och må-bra-boost. Livet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0