let the only sound be the overflow

Vaknade utan väckarklockan idag vid halv nio och hade då fått 11 (!) timmars sömn. Fantastiskt det där med sömn ändå, hur det kan laga en. Nu på morgonen har jag löst melodikrysset och ätit godis. Alldeles snart ska jag ner på stan för att luncha med vänner. Efter det ska jag inhandla en fotoram och något hekto te. Sedan blir det förmodligen en lugn kväll med mycket te och några avsnitt av Veronica Mars säsong 1!

Idag har jag på mig jeans från Diesel, tröja ifrån Line of Oslo (Heléns Hus) och trench ifrån Solo. Tröjan är ny förresten, tycker den är väldigt Fanny och längtar tills jag får använda den ihop med spetsbyxor eller slitna jeansshorts. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0