Min helg

Min helg har varit helt fantastisk.

I fredags kom Cecilia till mig och vi åkte nästan direkt till Fanny för att grilla, dricka vin och prata ikapp. Lite senare kom även Fannys kompisar och kvällen slutade med att vi gick ut och dansade på barer, drack drinkar och åt nattmat innan jag och Cecilia åkte hem ihop med Marcus och sov.

På lördagen så gjorde vi iordning oss för vid 2-3-tiden så kom ett par tjejer över för lite balkong och vinhäng innan vi tillsammans traskade bort till slottsskogen för att titta och lyssna på Håkan. Och vilken konsert, så himla himla bra. Glada och lyckorusiga gick vi hem och nynnade på Håkan-låtar, drack ännu mer drinkar innan vi dansade vidare till uteställen som bara spelade Håkan.

 I söndags var vi lagom trötta och mötte upp Rebecca, Ellen och Fanny för brunch i Haga. Sedan sa jag hej då till Cecilia och en fantastisk helg och åt pizza och myste med Marcus.

Ja, ni hör ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0