torsdagslistan

1. Samlar du på något?
Jag samlar på drömfångare. I framtiden skulle jag vilja samla på viner också.
 
2. Om du fick välja en film att bo i, vilken skulle det vara?
Amelie från Montmartre, den är ju så himla idyllisk.
 
3. Vad har du för framtidsplaner?
Ska jobba jobba jobba nu ett tag. Efter det vill och ska jag resa. Nästa år vill jag plugga, förmodligen till terapeut eller psykolog. Sedan vill jag skaffa familj och hus också såklart.

4. Vilken låt lyssnar du mycket på just nu?
Two fingers med Jake Bugg
5. Vilken film kan du alla repliker i?
Pretty Woman.


6. Har du någonsin fått höra att du är lik någon, i så fall vem?
Förutom mina familjemedlemmar, Lykke Li och Bill Skarsgård.


7. Om du vore en sång, vilken skulle du vara då?
Skulle vilja säga att jag var "Liv och död" med Maskinen. Men är nog mer "All these things that I've done" men The Killers.

8. Vilket uttryck använder du dig väldigt mycket av?
"Orkar ej"



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar listan. Gillar bilderna. Åh.

Svar: kram!
Becka Fanny

2013-04-11 @ 21:25:49
URL: http://finarefinast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0