Titta rakt fram inte runt

Igår kom Becca tillbaka till mig och drog mig ur sängen för att åka på äventyr. Vi bestämde oss för att lämna min bakfylla från gårdagens personalfest hemma och göra det bästa av dagens fina väder. Vi hängde i Majorna hela förmiddagen och fikade på uteservering och strosade runt. Stannade till i Brunnsparken och tog årets första mjuk- respektive kulglass i solen. Därefter åkte vi hem till mig igen och hade grillpremiär. Grillspett, tsatsiki, majs, hembakat bröd och rosé i vårsolen, svårslaget. Avslutade kvällen med utgång även denna dag. Ja, ni hör ju.

Kommentarer
Postat av: Emiilije

Fy fan vad underbart

Svar: :*
Becka Fanny

2013-04-21 @ 20:30:35
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0