*

1. Hur gammal är du? 19, fyller 20 den 4 juli. 
2. Hur gammal känner du dig? Som 17 typ. Känns inte som att en blir vuxen om cirkus 3 månader..
3. Vad har du gjort i dag? Gått till jobbet. Jobbat. Kollat på när Sofie har haft en flashmob på nordstan. Köpt thaimat. Åkt till Fanny. Ätit thaimat.
4. Vilken film såg du senast? Måste ha varit The Hobbit hos Carl i fredags. Annars har jag nog mest kollat på serier i helgen.
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Alla årstider har sin charm.......Haha nej vem försöker jag lura jag gillar sommaren mest. Maj och Juli är mina favoritmånader.
6. Är du besatt av någonting? Mat, vänner, pojkvän, att solen ska lysa. Typ.
7. Vilken är din favorithögtid? Julafton. Mest för att då är det mysigt att det är kallt ute, det är mysigt att det snöar och att det är mörkt ute. Och bara all MYS runt julen. Mys. Myz. Myzzzs.
8. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Ja, jag vet att den skulle bli perfekt om jag fick vakna och umgås med min pojkvän och att man skulle få umgås med vännerna sina. Kanske grilla på kvällen. Kanske nattbada.
 

12. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Är värdelös på att laga mat men vill alltid ha turkisk yoghurt, frysta hallon, ägg och juice hemma.
13. Vad är du på för humör just nu? Glad och pepp! Igår var jag lite deppig pga vädret men idag är det sol så jag är glad.
 14. Vilka världsdelar har du varit i? I Europa, Afrika, Asien (om turkiet räknas...) Snart även Nordamerika och ännu mer Asien (Peppen på det!!!!!!!)
15. Snarkar du? Kanske.....Ibland.....
16. Vilka yrken har du provat på? Barnvakt, städare, reklamutdelare, butiksbiträde, jordgubbsplockare, feriearbetare inom äldreomsorgen, kundtjänstmedarbetare.
23. Vad sa du senast?  "Jag tror också det, jättesnyggt ju!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0