måndag

Hej kidz. I fredags lämnades jag ensam i lyan vilket betydde: halloumi, fulchampagne och julmusik. Kollade också fantastisk många avsnitt av How I met your mother.

I lördags var vi på födelsedagsfest hos Rebecka som fyllde 21. Efter det begav vi oss till stan för att gå på Blue Moon Bar, eller bmb som jag lärt mig att man säger här. Det var jätteroligt!

Igår låg jag i sängen mest hela dagen och tittade på serier samt drack te. På kvällen åkte Simon och köpte choklad och efter det hade vi filmkväll.

Idag har jag bland annat gått runt på stan med Rebecka i några timmar. Jag har också spelat ukulele och ikväll har bror min och jag spelat och sjungit lite. Nu mina vänner, är det dags för keso och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0