'cause you use your heart as a weapon



Idag har jag jobbat 8-5 och sen fikat med några av mina mest inspirerade personer. Den ena som pluggar till sjökapten och är kanske den häftigaste tjejen och som får mig att vilja och hoppas så mycket i livet. Den andra som dansar och sjunger och blir artist och som får mig att bli varm i hela kroppen och den sista som är min syster och som alltid är lika bra oavsett vad hon gör. Ungefär så. 

Något som jag saknar i Göteborg är att få vara kreativ, att få stå på en scen och få utlopp för sin kreativitet. Men förhoppningsvis får jag stå på en scen om inte minst ett halvår. Annars är Göteborg fint med en mysig lägenhet och inte minst staden som får mig att må bra. Men såklart saknar jag mina vänner i ulricehamn, tur att de finns kvar oavsett. Nä, nu blir det Svenska hollywoodfruar. 

Kommentarer
Postat av: kaptenen

Inte så värst häftig. Fast du Svini är grym, vill att du ska veta! så fin och fantastisk!

2012-09-07 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0