recap




Hej, hej och åter hej. Tänker inte komma med massa bortförklaringar osv. Nu är jag tillbaka! Sedan vi sågs senast har det hänt lite grejer.

Sofia och jag har lämnat in vårt projektarbete (!!!). Vi har haft de årliga vårkonserterna. Vi har både gjort koreografi och lärt ut dans. Jag har sjungit, pluggat och ätit. Jag har hängt med mina kompisar. Jag har simmat (och har fortfarande träningsvärk). Jag har varit uppe till småtimmarna. Jag har firat Lisa som gått och blivit arton. Jag har haft prov och inlämningar och redovisningar. Jag har bott hos Rebecca i helgen. Jag har ätit lyxmackor. Jag har hängt på Torgstallet. Jag har festat. Jag har chillat. Jag har haft det jävligt gött. Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0