tisdag

Vad gör du just nu?
Lyssnar på "skriva, kaffe & cigg", som för övrigt är en av mina favoritspellistor. Äter dessutom "Helnöt" och spelar "Rumble" (beroendeframkallande).

Vad tror du att du gör om 1 år?
Om allt går som det ska är jag någonstans i Asien tillsammans med Becka just nu om ett år.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad ska du göra nästa helg?
Förra helgen var jag med vänner och festade och hade det allmänt gött. Denna helgen ska jag till Göteborg med Ellen, umgås med Amelia och kanske knåpa på lite koreografi.

Vad är ditt bästa bästa skönhetsknep?
Le.

Vilka är dagens planer?
Äta choklad, kolla serier, kolla top model.

Bästa staden/landet du besökt
Bästa städerna är Rom, Berlin, Edinburgh. Bästa landet är nog Frankrike. Känner mig hemma där.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Bill Skarsgård! Hehe, och är så nöjd över det så det är löjligt.

Var vill du bo i framtiden?
Takvåning i New York. Eller i en liten lägenhet i Paris. Eller London. När jag ska bilda familj och sånt där vill jag dock bo i Skottland, i ett tegelhus med murgöna växande upp längs väggarna.

Kommentarer
Postat av: L

Haha jag har tänkt på det jättelänge det där med att du är lik bill skarsgård! Ni är verkligen så himla lika. På ett bra sätt :) du är jättefin & söt ska du veta. Och eran blogg äger! Hehe :)

Ha det fint!

2012-03-28 @ 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0