defying gravity

 
hej vänner.
 
Just nu spelar jag teater, jobbar och spelar teater. Det är himla kuligt faktiskt. Igårkväll gick jag på Batman med ett gött grabbgäng. Den var SUPERbra. Annars är mina planer för veckan mest teater, men också jobb, vinhäng, eldblåsning osv. Ska bli kul. Om jag överlever eldblåsningen, men det gör jag nog.
 
Just det, vi hade ju premiär i fredags och det gick strålande! (www.torpaslottsteater.se) om nån missat. Sen på kvällen hade vi premiärfest med min bästa ensemble då vi satt på ljustända balkonger och åt ost och kex i varandras knän, gick upp till stenhuset mitt i natten och njöt utav varandras sällskap. Två veckor till med detta fina gäng, sen börjar mitt nya liv i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0