Alias Dylan

Hai-hai-hai-hai-haidihooooo!

Jag har fått förmånen att vara gästbloggare här på saveneknilsson. Tänkte att det vore trevligt att börja med en liten tävling. Jag tänker inte säga att ni ska kommentera om ni vet vem det är för det var aldrig någon som kommenterade min blogg när den fanns (Första ledtråden???????). Men nu handlar det inte om mig, utan Fanny.


Mitt liv som E. Olander då, en dag: Går upp och sätter på kaffet, går och duschar (första duschen på dagen), går till mitt pissljumna kaffe<3 och läser dödsannonserna <3. Någon mer som gör det??? Det får mig i alla fall på bra humör :) När jag sedan vaknar till inser jag att jag lever detta miserabla liv och önskar att det var mitt namn som stod på den annonsen...NEJ! Dålig karma. Blääää. regnbågar och marschmallows. Till skolan jag anländer-- tadaaaaaa! Inställda lektioner. Till hemmet jag anländer-- tadaaaaaa!. Det händer inte så mycket mer i mitt liv och jag kom just på att, ja, ni frågade ju inte? Ni bara antog att Fanny skulle vara här. Fördomsfulla, I think so.

Nu när ni läst om mitt underbara liv behöver ni inte gå in på facebook för att inse hur sorgliga liv ni själv har :).

PS. Jag vet att jag sa att jag inte skulle be er kommentera men ni får det. Annars behöver ni inte. Jag kan ju kommentera själv... ni vet ju inte vem jag är ändå. xoxo Elise O.

Kommentarer
Postat av: Hanna

I like you.

2012-01-25 @ 20:14:17
URL: http://hannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Linacharlotta

relise, ärru tillbaka??

2012-01-25 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0