tjenis

det kanske är så att jag går i skolan 8-22 varje kväll, och det kanske är så att jag umgås med min klass de timmarna som är utöver 8-22, och det kanske är så att jag älskar det här så himla mycket, det kanske är så att jag spelar spel och skrattar så man får ont i magen, det kanske är så att man blir övertrött så att man ligger på golvet i skolan och skrattar åt ingenting och det kanske är så att man tittar på film tills morgontimman, och det kanske är så att solen lyser när jag är ledig så kanske jag fikar eller är ute och det kanske är så att jag ska på 18-årsfest ikväll till min bästa vän. Så det kanske är så att bloggen inte prioriteras i första hand denna tid.

Så nu vet ni. Men jag kommer tillbaka någon dag snart. Och under tiden kan ni som bor nära U-hamn ta er hit och titta på "Footloose" på Fredag den 2 Mars då det är premiär. För det kommer bli kanonbra!



Men så länge, ha det fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0