weekend

Kom precis hem från Götet, gårdagen var väldigt fin. Vi började med att äta god mat i lägenheten innan vi begav oss till Café Vasa för lite drinkar. Efter det kollade vi på Maskinen som spelade på Götaplatsen. Därefter var det dags för dans och fest så vi gick till Apartment och dansade som aldrig förr.

Idag tog vi en brunch på Egg & Milk innan vi åkte hem igen. Jag tog med mig kameran till Göteborg men gjorde det klassiska och glömde minneskortet. Så ni får helt enkelt klara er utan bilder. Denna tröjan köpte jag med mig hem igår förresten, görgosig.

Nu ska jag kolla några avsnitt Vampire Diaries innan jag gör mig i ordning på nytt och åker till Viktoria som har avskedsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0