kameliadamen 2012

 
Lånade lite bilder som duktiga Carl har fotat på vår föreställning. Han är grym! Nu sitter jag i alla fall i Göteborg och umgås med Carl och Sarah. Vi har ätit tacos och ska nu titta på Mulan. Himla fin kväll. Nu har jag jobbat tre dagar på mitt nya jobb och jag trivs som fisken i vattnet. Därför blir uppdateringen lite som den blir nu innan jag hinner komma igång med min nya lägenhet som vi får nästa vecka. Ska bli kul. Och skönt. Och roligt.

Hoppas ni har det gött. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Puss

Kommentarer
Postat av: Brandin

Vad är det för jobb? :))))

Svar: där maja jobbade innan du vet, kundtjänst :) hur går det för dig?
Becka Fanny

2012-08-16 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0