king's cross station platform 9 3/4

Så, andra dagen i rad som denna boken får vara med på bild. Stort.

Mår för övrigt dåligt över att jag skrev "inveg" igår. På riktigt. Kan inte bestämma mig om jag ska rätta till det, eller om det räcker med min förklaring i inlägget nedan. Okej, jag måste ändra. 

Jo. Idag paddlade vi kanot med klassen. Stavning och svenska är jag i regel bra på, paddla kanot var jag värdelös på. Jag kan inte sluta skratta. Matilda och jag var kompanjoner, och jag tror vi åkte in i varenda träd vid ätrans kant. Men vi hade roligt, fruktansvärt roligt.

Har också låtsats att jag är på väg till Hogwarts idag. För den första september börjar skolåret där, som alltid. Sitter för tillfället på tåget än. Sent ikväll är det samling i the great hall. Imorgon har jag muggle studies, herbology, potions och defence against the dark arts.



Kommentarer
Postat av: IdaL

tycker om dig fanny, du är för go :) o ja, ni åkte in i varenda träd precis som nina et moi ;) haha

2011-09-01 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0