ain't no question if i want it, i need it

Well, hej kids. Ronja har varit här över helgen, som ni vet. Tog en ride till g-town och kollade runt lite. På kvällen drog vi till johan för förfest med några andra. Efter det drog vi till hotellet och sedan hem till min säng.

Idag har vi hängt på youtube mest. Försöker införa det i hennes liv. 

Nu ska jag dricka te och sedan kommer Sofia hit. Har på mig min kanintröja idag.

Just det, täckningen hemma hos mig är fucked up, så därför har jag NOLL mottagning, så kan inte skicka sms/ringa/få sms. För er som försökt och blir ledsna för att jag inte svarar. *hej-jag-tror-jag-är-populär*

Nu ska jag återgå till wordfeud-omgången med Sarah. 

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0