friday

Hörrni! Det är fredag, igen. Inte nog med det så har det varit fantastiskt väder ute idag. Sandra J, Ebba, Ellen, Sandra C och jag tog en eftermiddags/hejdå-fika på torgis uteservering. Det var sista gången vi kunde sitta ute sa en som jobbade där, för nästa vecka åker det in. 

Sa iallafall hejdå till Ebba som åker till Australien imorgon för att vara borta i tre veckor. Gjorde lite ärenden på stan och sedan kom jag hem till soffan, där jag fortfarande sitter. 

Min bror Simon ringde nyss också, och vi bestämde lite saker som KÄNNS FETT! 

Ikväll ska mamma, pappa och jag äta god mat och kolla på idol. Imorgon är det jobb 10-17. Hörs när vi hörs. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0