här på marken kryper de och smyger

Idag hade vi FN-rollspel i skolan. Eller vi övade inför det. Det var alla samhällsklasser som samlades för att göra ett arbete ihop. Kul att man får lära känna de "nya" samhällarna sisådär tre månader efter de börjat på skolan. Det var iallafall kul.

SSU stod utanför cafeterian och bjöd på kaffe och tidningar. De gav också bort pins och jag tog en som det stod "Racism sucks" på. Den sitter just nu på min Fuckarias-tygpåse. Rebellen.

Efter skolan tvingade jag med Hanna till Torgstallet och efter ett tag kom även Emiilije och Viktoria, fast då gick Hanna. Spenderade i vilket fall tre och en halv timme på det stället idag, och det är ju trevligt. 

Får för övrigt ofta höra att vår blogg "är så jävla fashion".

...

Kollade igenom mitt webcam-arkiv ikväll. Haha. Jag är så rolig.

Nu ska jag theory. Eller star wars. Nej, big bang theory, senaste avsnittet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0