instagram

image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description

i kiddos! Så, what I've been up to.
Jag har jobbat en del, men också spelat ukulele, umgåtts med mina husdjur, pluggat projektarbete och kollat på modevisning med fina vänner.
Idag åkte Sofia, Ellen och jag till Jönköping där vi gav Ellen hennes födelsedagspresent. Stannade till på Ica för att bland annat köpa godis och hp del 2!!!!! När vi väl var där såg vi att jag var på löpet. Haha, så himla konstigt. Det var alltså som så att GT ringde mig häromdagen för att prata lite om det nya systemet de skaffat i Ulricehamn och undrade vad jag tyckte om det. Jag tyckte självklart att det var häftigt att de ringde, men väntade mig inget annat än en liten ruta där detta stod. Hade lite fel. MEN MEN. Nog om mig.
Tjena

Hi kiddos! Så, what I've been up to.
Jag har jobbat en del, men också spelat ukulele, umgåtts med mina husdjur, pluggat projektarbete och kollat på modevisning med fina vänner.

Idag åkte Sofia, Ellen och jag till Jönköping där vi gav Ellen hennes födelsedagspresent, filmen ÄGDE för övrigt. På väg till Jönköping svängde vi in på ica för att köpa bland annat godis och hp 7 del 2(!!!!!!!!!). När vi väl var där såg vi  att jag var på löpet. Haha, så himla konstigt.

Det var alltså som så att GT ringde mig häromdagen för att prata lite om det nya röstningssystemet de har i Ulricehamn och undrade vad jag tyckte om det. Självklart var det häftigt att de ringde mig, i och med att det just är Göteborgstidningen, men jag väntade mig inget annat än en liten ruta där detta stod. Hade lite fel. MEN MEN, nog om mig.

Tjena

Kommentarer
Postat av: Rrr

"umgåtts med mina hudjur"

2011-11-17 @ 00:19:26
URL: http://21356451468
Postat av: fanny

jag förstår inte vad du menar.

2011-11-17 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0