you wanna be on toooooop?

Dagen vände precis. Jag kom på att det är måndag=top model. Yes (ellen). Mamma ville dock inte göra löksoppa. Anledning okänd. Alva hade önskat tacos, så vi får se.

Och till alla nyfikna, mamma visste inte heller receptet till röran. Jag sa till Ani att hon skulle improvisera, så håll tummarna!

Imorgon ska jag ge snygga modellbilder på mig själv igen, när jag är vacker som en dag. Kan vara bra att tillägga: blir bara supersnygga bilder om jag är frisk och ska bege mig till skolan. Annars får ni stå ut med mysiga cam-bilder som ni fått idag. Tomato tomato. Same same but different. 

Här är en lite småmysig bild från i somras, när jag umgicks med amelia mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0