söndag

Nå, vad har jag gjort för världen idag? Jag gick upp tidigt och tog en rask promenad. Efter det åt jag frukost som innefattade bland annat mango-smoothie som jag drog ihop. Sedan skulle vi testa att meditera igen. När vi hållt på i 20 minuter ringde det på dörren. Det var min bror och hans käresta. Just då ville jag slänga dem i en vägg, men sa bara "käka bly". Tyckte det beskrev tillräcklgt vad jag tyckte om deras appearance. När jag blivit på bättre humör pratade jag lite med dem och sedan åt vi mat. 

Fortsatte min händelserika dag med att gå upp och lyssna på "don't cry for me Argentina". Bytte också profilbild på facebook. När jag läst bloggar samt fördrivit mycket tid genom att klicka runt på innehållsrika facebook, bestämde jag mig för att studera. Först läste jag igenom vad Ellen hade åstadkommit och sedan fick jag tummen ur och fortsatte på mitt eget. När jag tyckte det blev tråkigt sa jag till mamma att jag ville ha te, och då gjorde hon i ordning det. Åt marabou mint krokant med. 

Just precis nu at the moment läser jag igenom mitt manus till mitt tal om "indie-kulturen" som jag ska ha på tisdag. Fast nu ljög jag, just precis at the moment sitter jag och bloggar. Gud vad jag tycker det ordet är fult. Bloggar.

Jag har fått två likes och två comments (ja, jag har facebook på engelska) på min nya profilbild. Är det högre status ju fler man får av allt? Tyckte det var en fin bild iallafall. Ser lite mystisk ut. Typ som Mona-Lisa.

Ikväll ska vi kolla Harry Potter, HP, Heerri Pottah. Imorgon är jag ledig. Så. Jävla. Nice.

Hoppas alla mina kära läsare läst denna fina, betydelsefulla text. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0