måndag

Hej kompisar. Idag kom jag hem från skolan och åt först kladdkaka sedan satt jag vid pianot i en och en halv timme. Vid sex begav vi oss in till Ulricehamn för Rotary-möte där både Naomi och Martha höll föredrag om deras liv i USA samt deras tid här. De är så duktiga! 

Mamma sa att jag var tvungen att byta kläder samt sminka mig när vi skulle till stan, anledning; jag såg för indie ut. Det är kärlek mamma. Nej då, jag brukar få se ut som jag vill, hon tyckte inte det passade vid denna tillställning bara. Och jag trivs i skjorta och klackar med. SKIT samma, tyckte det var lite smålustigt först men nu lät det bara dumt.

Skickade ett sms till de som oftast smsar mig (mina fans) för att tala om att de inte skulle bli besvikna över att jag inte skulle svara på ett tag. För det fick jag endast negativa svar tillbaka. Så går det när man försöker vara snäll..

Ps. Så här ser jag ut just nu. Det är roligt att blogga.



GOD NATT. Kärlek från mig, glada tjeijeejn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0