Dag 7 – En person du vill byta liv med för en dag – och varför.

På morgonen vaknar jag upp som Zlatan Ibrahimovic. Fett coolt att vara en bra fotbollsspelare och en kille. Se hur han tänker, och lira lite boll. För match spelar jag såklart på förmiddagen. Och gör lite mål.

Sen runt middag blir jag Christer Fuglesang, för då går min rymdraket upp i rymden, ja fast då fick jag åka några år tillbaka. Till 2006. Japp, så då åker jag upp till rymden över dagen.

Ja fast bara över dagen för senare på kvällen blir jag helt plötsligt Helen Sjöholm för ungefär 10 år sedan när Chess sattes upp på Cirkus i Stockholm. Då hade jag fått vara med i Chess och kunnat sjunga som Helen, och fick vara med i en musikal. Det hade ju varit något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0