Dag 23 – Vad du helst gör en varm sommardag.

En varm sommardag gör jag det här:
- Vaknar upp med min finaste Marcus jämte mig i ett alldeles för varmt rum eftersom solen lyser in på tok för mycket.
- Går ner till köket och dricker en smoothie till frukost sittandes på altanen.
- Åker antingen och badar, eller gör absolut ingenting. Och bara är, tillsammans med honom.
- På eftermiddagen åker jag ut till Torpa Stenhus och gör iordning mig inför kvällens föreställning.
- Sminkar. Kostymerar. Kramas.
- Spelar en fantastisk föreställning på kvällen. Tillslut ser man inte publiken utan bara strålkastarna och känner att "det här är grejen.".
- Senare åker man hem med några härliga personer ur ensemblen och bestämmer sig lite spontant för att ha en "pizza-filmkväll" eller en "grillkväll".
- Kvällen avslutas långt in på morgonen halvsovandes framför den dåliga skräckfilmen.

Det här låter perfekt. För mig.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh. Jag längtar!

2011-03-23 @ 10:45:24
URL: http://vinterflickan.devote.se
Postat av: Ida

Åååh ge mig nuuu!

2011-03-25 @ 08:36:43
URL: http://idaclaessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0