Dag 1 - 10 saker om dig.

Då var det igång igen då.
10 saker om mig.

* Är väldigt punktlig. Har jag en tid bestämd så kommer jag då, gärna lite tidigare än det för att vara på "den säkra sidan".
* Gillar stuvade makaroner (skolans) och korv.
* Är 1,64 centimeter över havet.
* Är blond sedan jag föddes och har färgat håret brunt en gång för många år sedan, något som jag ångrar/de.
* Har strlk 37,5 på converse (ifall någon någon gång vill köpa till mig. Haha.)
* Har haft två kaniner, tre katter, två marsvin och en hund. 
* Har spelat fotboll, hållt på med friidrott, ridit, och åkt slalom.
* Vill någon gång pröva på att ha improvisitationsteater som jobb.
* Har tandställning och ska snart få på undertänderna också.
* Hatar att sminka av mig. 
* Älskar min familj och mina vänner något otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0