Dag 08 – Tio saker man inte visste om dig

1. Jag kan "Främling" baklänges.
2. Jag har en tendens att lyfta på mina tår när jag blir fotograferad.
3. Jag har ett gosedjur vid namn Yster. Hon är en hund. Har haft henne i elva år och hon sover hos mig fortfarande.
4. Jag har en lista i en bok där jag skrivit saker som är speciella för just mig. Har ungefär 30 punkter.
5. Jag älskar tecknade filmer. Alla gamla tecknade filmer, nya animerade, barnprogram på playhouse disney. ALLT.
6. Jag säger fuck you till allt. Kommit på att det passar till det mesta. Det trillar bara ur mig, och som sagt, det passar i alla sammanhang.
7. Jag gillar inte cola. Inte Coca-cola, Pepsi, Freeway eller allt vad dom heter.
8. Jag är väldigt tävlingsinriktad. Minns än idag när jag kom sist upp på land efter att tagit simborgarmärket tillsammans med ett tjugotal andra barn. Djupa sår.
9. Jag har spelat piano i ca sju år, tagit sånglektiner i två och spelat fotboll i tolv.
10. Jag kan nästan alla repliker i varje Harry Potter-film.

Kommentarer
Postat av: emiilije

hahahahahaha åttan<3

2011-03-08 @ 20:53:42
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se/
Postat av: Rosettpojken

Minus 1, 7, 8 och 9 så är vi väldigt lika :D Du får gärna sjunga din version av Främling för mig förresten. Haha :*

2011-03-08 @ 21:28:39
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: fanny

emiilije, jag vet. Sorgligt men sant...

Oskar, jag ska sjunga för dig en dag! Kan tänka mig att vi är lika :)

anonym, främling med carola baklänges, det vill säga: gnilmärf dav rejlöd ud röf gim osv.

2011-03-08 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0