Dag 03 – Hur man gör dig glad

du:
- Överraskar mig på ett eller annat sätt
- Ger mig te
- Skriver snälla kommentarer
- Ger tips om nya låtar
- Ger mig sura nappar
- Ger mig MVG 
- Är snäll
- Skrattar åt mina skämt(!)
- Ger mig kramisar
- Äter upp all mat
- Petar inte i munnen i min närvaro
- Köper thaimat till mig
- Gör precis som jag säger. HEHE
- Är snäll mot Yster
- Börjar prata om Harry Potter
- Dansar med mig
- Tycker om band jag gillar
- Bjuder mig på konserter/resor/middag/fika/glass osv
- Kollar på en bra film med mig
- Cyklar med mig en lång runda i vårsolen
- Tycker om mina vänner och familj

Stenseriös med allting. STONESERIOUS

Kommentarer
Postat av: IdaL

heeeeej fanny.

du är cool o bra. så nu var jag snäll + skrev en snäll kommentar (A) vi kan gärna prata om harry potter, anytime you know ;) haha

2011-03-03 @ 22:07:00
Postat av: Fanny

Haha, söt.

2011-03-04 @ 15:01:59
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0