i'll move to paris, shoot some heroin, and fuck with the stars



Hej!

Idag var jag i Jönköping på morgonen för att sedan tillbringa resten av dagen i min nya virkade bikini i en solstol. Köpt en sån där virkad brun fin sak med. Hittade ett Primark nära Amsterdam så var där och satte sprätt på lite pengar.

Igår kom jag som sagt hem från luffen, och hemma väntade min fantastiska familj som jag saknat lite. Sofia och Caroline kom även förbi och kramades lite. Jag blir så glad för sånt. Dessutom fick jag min födelsedagspresent av Sofia. Ska få se HP-premiären klockan 23:59 tolfte juli. SÅ JÄVLA FETT. Blev jättejätteglad. Nästan lika glad som jag blev för att träffa min bästis. 

Camilla och Ellen åt kvällsmat hos oss, och det var jättemysigt. Mamma hade gjort rabarberpaj till efterrätt, min favorit. 

Imorgon ska Becka och jag åka till min farmor och farfar för att mysa och annat. Älskar det stället. 

NU: Big Bang Theory (som jag saknat) och sömn.

PS. Hahahha, ser ni vår midsommarstång? Som jag skrattade när jag såg den när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: alva

jag tycker att den är fin jag :(

2011-06-28 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0