sen kväll sommartid


Jag har alltid haft svårt att vara sådär poetisk eller cool när jag skriver saker och ting.

Dagdrömma är jag dock väldigt bra på. Drömmer om saker och ting hit och dit. Sedan tycker jag om att klicka runt på tumblr efter tumblr. Hitta bilder som dessa. Varje gång jag hittar en bild som de här blir jag varm i kroppen och tänker "det där är jag" eller "så vill jag ha det". Därför väljer jag att vara poetisk genom att visa saker som gör mig glad, saker som beskriver mig för tillfället. Så uttrycker jag mig bäst.

Det är lätt att skriva saker rätt upp och ned, men det ger inte en rätt bild. Jag kan bara inte vara poetisk eller cool genom att skriva, jag är medioker och vanlig. Bilder, och andras texter, andras citat, det kan jag däremot relatera till.

Bilderna ovan visar hur mitt liv ser ut just nu, hur jag vill att min framtid ska vara och vad jag på något sätt tror på.

Jag är flummig. Men jag vet inte hur jag ska beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0