jag kan inte prata med dig när du tittar bort

Igår åkte jag och hämtade Amelia efter jobbet. Väl här hemma sov jag medan hon kollade på the half blood prince. På kvällen åkte vi till ett regnigt Borås för att kolla på Maggio. Idag jobbade jag och sedan kom jag hem och sov medan Amelia kollade på the philosophers stone. Nu kom jag nyss hem ifrån Borås då jag skjutsat Hanna, Sandra och Robin dit. 

Tänkte fixa ihop en liten film från gårdagen, som omväxlings skull. Efter det ska jag kolla big bang theory hela kvällen. Mmm.

Kommentarer
Postat av: sofia

1. när kan du prata med mig då?

2. chillar du gott i sängen? är det gott?

3. är det harry du lyssnar på där i lurarna? eller må det hända att det är maggio?



4. +poäng för bilden (om jag ser rätt är den väl inte tagen med webcamen, väl?)



tack för mig.

2011-07-15 @ 18:49:21
URL: http://sofiamalmia.blogg.se/
Postat av: sofia

(förtydligande till punkt nr.1 - jag refererar till din valda rubrik. hehehehhehe)



(det var uppenbarligen lite otydligt. hehehehhehhehe igen)

2011-07-15 @ 21:31:14
URL: http://sofiamalmia.blogg.se/
Postat av: sandra j

fina fina du.

2011-07-16 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0