corsa

Hej mina små fågelungar. Idag har vi varit hos farmor och farfar. Vi badade, spelade krocket och fikade. Jättemysigt.
Nu till häromdagens "wiii". Det var som så att jag köpte en bil i veckan. Så den har vi åkt runt i idag. Gud, den här meningen beskrev inte alls den glädjen jag känner. Egen bil är inte tråkigt. Känns å andra sidan riktigt riktigt bra. Att den är rymdgrön gör det inte heller sämre, hur fint låter det inte? Rymdgrön.

Det första jag gjorde när jag betalat den var att köpa en drömfångare. Har alltid sagt att det ska sitta en sådan på min backspegel. Tycker det beskriver mig en del.

Nu vet ni iallafall. Vet att ni varit spända på vad detta kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0