Saker jag gillar på bokstaven "k".

Kalas.
Kalas med släkten eller med de fina vännerna är ju himla trevligt. 
Kattungar.
Vem gillar inte kattungar? Även om jag inte är en kattmänniska kan man ju inte tacka nej till en liten liten liten kattunge

Kramar.
Det som värmer mest när man kanske är som ledsnast. Att kramas är liksom en självklarhet ibland. 
Kinderägg.
SÅ gott. Vit choklad ihop med ljus choklad. Blandningen är oslagbar. 
Kyssar.
Härligt och mysigt. 
Kärlek.
Är ganska så beroende utav kärlek, mellan många saker och ting. 


Kajsa.
Kajsa fält och kajsa johansson. Två vänner som betyder väldigt mycket för mig. 
Kläder.
Jag gillar kläder. Ja.
Fick lite inspo från Idapyk och Emelie tyckte att jag skulle skriva om bokstaven K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0