peach

Idag trotsade jag vintern och valde magtröja, som jag för övrigt bor i på somrarna. Fick dessutom låna den gosigaste tröjan som finns av Sofia. Åt också årets första glass idag med, kände att idag är dagen då våren kommer. Så snöar det.

I natt sov jag i 4 och en halv timme, hade för mycket att tänka på. Så idag var jag inte så pigg, tog en halvtimme av mattens lektion för mig att ens reagera och börja göra det första talet. Men det var i och sig förståeligt, för matten var svårare än någonsin idag. Tog mitt förnuft till fånga och gick och köpte citron-te och efter det lyssnade jag The Killers, och då vaknade jag till en aning iallafall. 

Hanna och jag har precis ätit upp fruktsalladen vi gjort och ska nog kolla på antingen Arthur eller Harry Potter snart. Imorgon ska jag följa henne till bussen för att sedan gå hem igen och sova, för mitt lov börjar idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0