måndag

Det snöar. Igen. 

Tog tidiga bussen hem idag och när jag klivev in i den kände jag en vägg av pringles-lukt. Eller stank. Jag hatar pringles. När man desstuom ser tusentals ungar med varsitt rör och med en cola i andra handen proppa i sig detta blir det inte bättre. Så där satt jag i tio minuter och andades genom munnen, så jag inte skulle spy. Tänk om jag skulle åkt till Göteborg. Då hade jag bytt buss.

Förlåt för mitt i-landsproblem, MEN det jag ville få fram är att: håll era chips och coca cola-flaskor för er sälva, instängda på era rum hemma. Tänk på mig.

Skulle göra banan med choklad i idag när jag kom hem. Ställde in i mikron och glömde av den, så det blev mojs av alltihop. Gjorde en ny, med polka-choklad. Så nu är jag lite gladare igen.

Kommer nog drömma mardrömmar om cola och pringles inatt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0