en vän eller två.

tänkte att det passade bra att berätta om min vän Evelina som fyllde år på alla hjärtans dag och kan samtidigt ta och berätta om freyja. Tja, för är man med den ena får man liksom den andra på köpet kan man säga.



Det har varit vi tre de flesta åren och man kan säga att vår vistelse i falkenberg, vårat eviga tittande på Den bästa sommaren, alla övernattningar i husvagnen och spontantrippar lite överallt har varit feta. 
Evelina är den galna typen, hon är den som gärna cyklar några kilometer mitt i natten för att göra något. Köpa godis eller något. Eller som inte drar sig för att basta och sen springa naken runt huset. Eller som får panikattacker i en för varm bil och måste ha cola.
Freyja är minsann lite mer lugn och sansad. Tycker jag. Hon har alldeles perfekta tänder och skrattar åt nästan allting. Hon gillar Bert och att spela trumpet.
Dessa två är två utav mina närmsta vänner och kommer alltid att vara. Har nog aldrig haft så roligt som jag har haft med de här. Idag är det vi tre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0