dabadadam

Hey. Tänkte vara lite rolig och ta en bild som liknade beckas. Går iallafall också runt i mitt vita underställ dygnets alla timmar. Igår var det många framträdanden. Vi hade mestadels kul. Liksom becka gjorde även jag mina tabbar. För det första flög kronan av när jag skulle krama en person på ett företag. Sedan råkade jag skratta till under en konsert så att jag blåste ut mitt ljus. Till sist sparkade jag till en ukulele som låg på golvet framför mig när vi skulle gå ut. Ah, you should have been there.

Idag har vi haft nio framträdanden, och nu är det bara tretton kvar totalt. Har gått så SJUKT fort. Anyway, anledningen till att det varit lite torrt här på bloggen är för att det dels är mycket lucia, dels för att det enda jag orkar göra när vi inte har lucia är att ligga i sängen, dricka te och kolla på friends. 

Jag/vi återkommer på riktigt en dag. Til then, take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0