13 december

Här sitter jag i min standardoutfit dessa dagar. Mitt vita underställ! Det är lucia idag, ju, och vi har haft uppåt 20 föreställningar runt om i Ulricehamn. Ibland var vi trötta, ibland var vi tjuriga ibland glada och ibland lite för glada. Sista föreställningen slutade med att jag stod och var inne i mina egna tankar och sjöng en vers själv (kom på lite för sent att vi visst hade strukit den versen).. Haha suck.
Men i alla fall, det har varit väldigt roligt och imorgon går vi på't igen! och hela veckan ut.
Någon mer update? imorgon ska jag boka biljetter till Coldplay 2012 i Stockholm. (om det nu finns biljetter..)Minns när jag var där 2010? 2009? I Stockholm, lätt den mest värda kvällen i hela mitt liv. Hela jag var ett lyckorus. Så, om jag får chansen att återuppliva det igen så ska jag göra det utan tvekan. Har också vunnit ett litet nobelt pris i kultur som jag blev himla himla glad och tacksam över.
Hoppas ni får en fin vecka, hörs när vi hörs helt enkelt.
Pöss

Kommentarer
Postat av: emiilije

HAHA är inte det amsterdam-primark-bh:n??? Haha!!:) Nostalgi

2011-12-14 @ 18:18:19
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0