thursday

Hi kiddos (vinkar som sheldon (big bang theory)).

Det senaste har jag inte känt att det är askul att blogga. Anledning: min kamera är hos doktorn. Detta medför mobilbilder/webcamebilder vilket suger. För övrigt har jag känt att mina inlägg har varit lite kvalitetsfattiga samt att de saknar någon som helst innebörd. Förvisso hade ni klarat er utan all information jag ger er, men iallafall. 

Nu när skolan drar igång vet jag att det kommer finnas betydligt mindre tid för datorn för nöje och desto mer för läxor. 

Nej, jag ska inte ta uppehåll. Däremot kommer det antagligen komma färre inlägg som jag lägger lite extra krut på än dessa tidsinställda inlägg eller massinlägg som det varit de senaste dagarna. 

När kameran kommer tillbaka (lyckans dag) kommer jag kunna få in bättre bilder. Dessutom har jag lite nya idéer för att göra det lite festligare här. 

Det kommer bli bättre, be patient. För just nu blir de inge bra, och då blir det inte kul. Och det ska ju vara kul, det är därför jag/vi håller på med sånt här.

PS. Tack, though, för att ni kikar in här. Det värmer i hjärtat att ha er rännandes. Mina små fågelungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0