take this wine and drink with me

Hej fina. Eftersom många bloggar jag läser har berättat att de tycker om sina läsare mycket kände inte jag för att vara sämre. Så, tack för att ni hänger här. Hopplöst förälskad i var och en av er. Nej, inte riktigt, men allt är relativt. I vilket fall skulle jag vilja höra lite om er, eftersom jag/vi babblar jämt, men vet inget om er. Vilka är ni? Vad gör ni på dagarna? Varför hänger ni här? Osv. Skulle göra mig väldigt glad, eftersom jag gillar människor. 

imorgon slutar jag skolan tio i nio. God natt.


Kommentarer
Postat av: IdaL

hej fanny (och rebecka).



jag heter ida och är 18 år, bor i ulricehamn och går i en klass som heter sp09. känns det bekant? idag har vi inte sett varandra för idag är jag sjuk :( inte kul men imorgon kanske vi ses. tycker om er blogg, tycker om er.



pusshej.

2011-08-24 @ 13:58:38
Postat av: Hanna

Hejsan fröken Sävenek.



Jag heter Hanna, är 17 år och 10 månader och gillar långa månskenspromenader. Jag är väldigt äventyrlig av mig och är inte rädd för att pröva något nytt(IN THE BED IF U KNOW WHAT I MEAN. HEHE CALL ME). Jag gillar långa diskussioner över en bit italiensk mat och är en väldigt god lyssnare. På dagarna tjänar jag mycket, MYCKET pengar(alltså MYCKET pengar. MÅNGA NOLLOR EFTER ETTAN PÅ MITT KONTO SÅ ATT SÄGA) som jag gärna spenderar på dig, eller ger till välgörenhet för jag är en ganska så givmild person som också är med i en förening som siktar på fred på jorden(peace on earth). Jag tränar regelbundet(går från soffan till kylskåpet ca 8 ggr om dan) och många tycker jag har en extremt atletisk kropp! Du vet ju vad de säger; stora fötter... stora skor. Stor rumpa har jag också osv. Jag söker ett seriöst förhållande och någon att spendera resten av mitt liv med, och inte bara något tillfälligt. Kan du vara den rätta? Ring mig. Och även om du bara vill ha något tillfälligt, ring mig. Seriöst. MYCKET pengar. Ring. mig. nu.



SNÄLLA?!?!



Mvh Hanna "svinrik och sexig" Karlsson

2011-08-24 @ 18:56:27
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0