mitt sista sommarlov

2011. Sommaren då jag skulle fylla 18, ta körkort dagen efter min födelsedag, sommaren då jag skulle åka på en världsrolig resa genom Europa, sommaren då jag skulle hänga på västkusten, då jag skulle spendera mornar med en macka och morgonsol på en båt, då jag skulle vakna upp med solen i ögonen och dricka smoothie till frukost, då jag skulle bada vid ensamma sjöar mitt ute i skogen, då jag skulle ha spontana grillkvällar med mina finaste personer, sommaren då jag skulle ta spontanturer till Ullared, då jag spelade teater från morgon till kväll, då vi fick stående ovationer på varenda föreställning, då vi fick lysande recensioner och då vi skulle skiljas ifrån varandra med kramar och fina ord.
Den bästa sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0