HELLO GUINEA PIGS!!

Nu är jag i mitt hus igen efter en väldigt gemytlig vistelse i Olofsbo. Har haft fint väder i stort sett varje dag, det tycker jag om. 

Annars då? Lite catch up. Har vart på gekås bland en miljon andra människor, det är sinnessjukt! Köpte iallafall tre skivor och lite annat dravvel. OCH. Vet inte om jag nämnt det så mycket här, men de som känner mig vet hur länge jag tjatat om att jag vill ha en longboard. Häromdagen slog jag till och är nu ägare av en väldigt fin sådan. 

Vad mer? Jo, jag åker till Västerås imorgon med familjen + ellen och hälsar på bror min. Ska bli trevligt. När jag väl kommer hem på torsdag ska jag i stort sett bara vända, då det är way out west i helgen!! Så jävla grym avslutning på sommaren. Massa roligt på gång nu, så hinner knappt med att tänka. Men jag gillar det. 

Ska iallafall göra i ordning massa inlägg nu, så jag ska hålla er sysselsatta. Och dessutom så hänger jag en del på tumblr eftersom det funkar att uppdatera via mobilen (vilket tyvärr inte går med blogg.se), så ni kan ju kika in där om ni är sugna. 

Bla bla. Kameran är inte lagad än heller, så det är webcame och mobil som får stå för fotografierna, that's it. 

En sak till bara. Jag är en sån människa som alltid köper kalendrar, varje år, och tänker att "nu ska jag börja nytt liv, jag ska planera och ha kolla på allting". Jag är alltid jätteduktig, de första veckorna. Sedan ligger den längst in i mitt skåp (som för övrigt alltid är kaos) och förblir oskriven från oktober-juli. Så i år tänkte jag ta mitt förnuft till fånga och inte köpa en almanacka. 

Idag köpte jag en ny kalender. Den är fin.

SEE YOU KIDS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0