fun science


Så. Jag är hemma. 

I torsdags trotsade jag sjukdom och begav mig på världens bästa konsert. Mikelina, Emelie och jag stod nästan längst fram och dansade, sjöng och grät till The Ark. de var fantastiska.

I fredags åkte vi till Resö för att kolla på det fina regnet samt mareld. Jag är sjuk så sov mest, though.

Idag har jag köpt blommor till mitt rum. Gröna blommor. Grönt är min favoritfärg. 

Ikväll ska jag duscha, betala räkningar, dricka te och beställa skor. Mina vänner tycker att det är på tiden att jag ska gå i något annat än converse i vinter. Och som alltid, deras önskan är min lag. 



Kommentarer
Postat av: amelia

då önskar jag att vi träffas snart!

2011-08-28 @ 20:28:10
Postat av: Hanna

fun science fun science fun science it's the science of fun yeah

2011-08-29 @ 13:41:13
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0